استراتژی هدفنمد توییتر برای پخش ویدیو
هرچند فیسبوک برنامه ویدیویی خود را گسترش داده و اسنپچت از طرحی جدیدی رونمایی کرده که ویدیوهای مردم را از ویدیوهای حرفهای جدا میکند، اما توییتر بر کیفیت و حرفهای بودن محتوای ویدیویی تمرکز خواهد کرد. در نتیجه محتوای ویدیویی توییتر مانند ویدیوهای فیسبوکی نخواهد بود، ویدیوهای توییتر ویترینی خواهند بود که مخاطبان کاملا حرفهای
هرچند فیسبوک برنامه ویدیویی خود را گسترش داده و اسنپچت از طرحی جدیدی رونمایی کرده که ویدیوهای مردم را از ویدیوهای حرفهای جدا میکند، اما توییتر بر کیفیت و حرفهای بودن محتوای ویدیویی تمرکز خواهد کرد. در نتیجه محتوای ویدیویی توییتر مانند ویدیوهای فیسبوکی نخواهد بود، ویدیوهای توییتر ویترینی خواهند بود که مخاطبان کاملا حرفهای را هدف میگیرند؛ کسانی که میدانند چه میخواهند!
جارستان :بعد از اینکه توییتر یک سال پرسود را پشت سر گذاشت، حالا راه جدیدی برای ادامه روند صعودی خود پیدا کرده است. شرکت توییتر روز دوشنبه بیش از ۱۲ محتوای جدید معرفی کرد که برنامه ریزی آنها بر نیازهای موجودِ جامعه فعال توییتری هدف گذاری شده است نه همه مخاطبان اینترنت.
مدیران توییتر امیدوارند برنامه ویدیوهای با کیفیت، بتواند برای شرکای رسانهای معتبر یک فضای اختصاصی ایجاد کند و شرکتهای آگهی دهندهای را که به دنبال فضای امنی در شبکههای اجتماعی، برای انتشار ویدئو خود هستند، را ترغیب کند با توییتر همکاری کنند.
در دو سال گذشته، توییتر دوباره مدل کسب و کار خود را بر اساس تبلیغات ویدویی متمرکز کرده است. پلتفرم تبلیغات ویدیویی در حال حاضر از همه پلتفرمهای دیگر رشد سریعتری دارد و حدودا ۵۰ درصد سود آوری دارد. برای توییتر درآمد تبلیغات ویدیویی بیشترین رشد را داشته است.
توییتر بر همکاری با شرکای رسانهای حرفهای تاکید دارد که بتوانند باهم برای ساخت محتوای ویدیویی با کیفیت همکاری کنند. توییتر در این زمینه با بسیاری از موسسات و نهادهای مشهور قصد همکاری دارد.
در بخش اخبار، توییتر و “یونیویژن” برای تولید محتوای مخصوص مخاطبان اسپانیایی-انگلیسی در آمریکا شروع به همکاری کردهاند. آنها قصد دارند علاوه بر اخبار روزانه و ورزشی انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را هم پوشش دهند. توییتر همچنین همکاری جدیدی با تایم و وال استریت ژورنال را آغاز کرده است. وال استریت ژورنال قصد سرمایه گذاری بر یک برنامه ویدیویی جدید دارد و تایم میخواهد برای “تایم ۱۰۰” محتوای ویدیویی اختصاصی تدارک ببیند. توییتر همچنین با “بازفید” و “سی ان ان” همکاری میکند.
در حوزه سرگرمی، “نیِشن لایو” با شروع پاییز امسال مجموعهای از جشنوارهها و کنسرتهای جدید را به صورت اختصاصی از توییتر پخش میکند. این مجموعه شامل ۱۰ کنسرت در ۱۰ هفته با شرکت ۱۰ هنرمند بین المللی است که میلیونها طرفدار موسیقی را پای این برنامه مینشاند. توییتر همچنین با “ام تی وی” همکاری میکند تا هنرمندان بتوانند اجرای زنده خود را روی این پلتفرم منتشر کنند.
در حوزه ورزشی هم توییتر قصد همکاری با لیگهای معتبر ورزشی جهان از جمله” ان بیای ” و همچنین همکاری با رسانههای ورزشی معتبر مثل فاکس اسپورت را دارد.
اقدام توییتر تغییری مهم، در بین برنامههای مشابه شبکه اجتماعی برای جذب تبلیغات در بستر ویدیویی، است. هرچند فیسبوک برنامه ویدیویی خود را گسترش داده و اسنپچت از طرحی جدیدی رونمایی کرده که ویدیوهای مردم را از ویدیوهای حرفهای جدا میکند، اما توییتر بر کیفیت و حرفهای بودن محتوای ویدیویی تمرکز خواهد کرد. در نتیجه محتوای ویدیویی توییتر مانند ویدیوهای فیسبوکی نخواهد بود، ویدیوهای توییتر ویترینی خواهند بود که مخاطبان کاملا حرفهای را هدف میگیرند؛ کسانی که میدانند چه میخواهند! منبع: آکسیوس
برچسب ها :توئیتر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰